Klacht: Archief Outlook.

op 26 juni 2016 over Microsoft in de categorie Software

Op 13 juni jl. heb ik telefonisch contact opgenomen met de Answer desk van Windows. Het betreft de instellingen van auto archiveren die ik heb aangepast. Ik heb hiervoor een datum verzet waardoor al mijn bestanden zijn omgezet naar .pst bestanden. Ik heb ik nergens een melding ontvangen (bijvoorbeeld, weet u het zeker dat u deze instellingen wilt aanpassen uw bestanden worden omgezet naar .pst bestanden waardoor ze enkel nog beschikbaar zijn op dit apparaat). Ik had anders nooit deze instellingen verzet.
Ik voel mij in deze situatie onrechtvaardig behandeld en niet begrepen. Ik was altijd zeer te spreken over Windows, maar dit heeft mijn vertrouwen in Windows en de Answer desk van Windows zeker beschadigd. Ik heb eerst een uur in de wacht gestaan, vervolgens tijdens het gesprek mijn verhaal tot drie keer toe uit moeten leggen. De man die mij hielp sprak geen goed Nederlands en zei telkens “mevrouw ik snap jou niet” en zetten mijn tijdens het gesprek telkens opnieuw in de wacht om te overleggen met een collega. Hij zei telkens dat ik betaalde support aan kon nemen en dat hij mij niet verder kon helpen. Vervolgens werd het gesprek beëindigd en kreeg ik een e-mail met opties die bij mij helaas tot geen resultaat hebben geleid. Ook naar aanleiding van mijn laatste e-mail, krijg ik na één week een reactie waarin ik word afgescheept met betaalde support. Ik heb geïnvesteerd in mijn Windows producten. Een vergoeding vragen als het wat specifieker is dat kan, maar €85,- betalen als klant voor het verzetten van één instelling vind ik echt zeer onterecht.

Als ik serieus word genomen en een professionele medewerker eerst met mij meedenkt (die o.a. goed Nederlands spreekt en verstand heeft van de zaken). Als betaalde support dan echt nodig is, wil ik best betalen maar dan wil ik er wel echt zeker van zijn dat het wordt opgelost en minimaal de helft hiervoor betalen. €85,- als klant kan echt niet!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SandraT