Klacht: Appels niet goed

op 18 september 2018 over PinkLady Appel in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste heer mevrouw,

Ik heb ook al via pink lady zelf een klacht ingediend maar helaas geen reactie mogen ontvangen.
2 weken geleden heb ik 4 appels in een verpakking gekocht en in eerste instantie zagen ze er goed uit. Ik betaal altijd liever iets meer voor een goed product vandaar ook mijn keuze voor pink lady’s appels. Helaas was ik erg teleurgesteld toen ik de eerste appel door de midden sneed. Deze was helemaal verrot van binnen. Zelf dacht ik nog ach kan gebeuren. Maar toen ik appel na appel weg kon gooien was ik wel teleurgesteld en besloot ik pink lady zelf te mailen. Toen ik van de week nog maals pink lady appels kocht had ik me voorgesteld om het gewoon nog een kans te geven. Nu de 2 de keer alle 4 mijn appels direct weg kunnen gooien dit is al een bedrag van meer dan 5 euro wat ik in de prullenbak heb gegooit.

Dus ik hoop bij deze wel in contact te kunnen komen met het bedrijf over deze teleurstelling.

Mvg nathalie schrijvers

ik Ben tevreden met een juiste oplossing

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PinkLady Appel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door naatjuh112