Klacht: appartament lotus europa

op 27 juni 2016 over Boosten Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Mijn Klacht: boosten reizen apparament lotus europa kamer nummer 6 derde verdieping ingang b
wij willen een paar klachten indienen over appartement lotus Europa
er waren werklui smorgens bij ons aan het jekkeren met een grote boor onder onze etage,in de gang lag alle bedrading los heel gevaarlijk voor kinderen, voor ons en iedereen
wij hebben helemaal geen reis folder en invertaris lijst gehad waar lotus Europa lag moesten 500 meter lopen voor dat we eindelijk wisten waar ons appartement was. we hebben met 14 personen geboekt
bij binnen komen konden de deuren en de ramen niet gesloten worden ,de douche kabine durfde we bijna niet dicht te doen anders viel het glazen raam er bijna uit, als we de ramen open wilde doen viel bijna de pui er uit
we werden slecht behandeld door die spaanse vrouw wie de appartementen verhuurd, bij inlevering van de sleutels bleek een kaartje er niet aan te hangen ze ging te keer dat we dat moesten betalen of we ik weet niet wat hadden gedaan het appartement werd door een ander gecheckt of het schoon was en ze zei tegen ons the room is dirty dirty dirty op en hateklijke manier we hebben alles netjes op geruimd ,we moesten het appartement schoonmaken van haar maar kregen niet onze borg terug ze wou ons niet de sleutel geven dus we konden niet eens naar binnen maar zo ik op de hoogte ben is borg voor iets dat stuk is gegaan,er waren niet eens genoeg dingen aanwezig zoals borden en bestek enz ik heb in het appartement nog dingen in de kasten gelaten voor de volgende gasten die dan het appartement zou betrekken, onsympathiek en vreselijk behandeld door die spaanse vrouw wie de appartementen verhuurd
die aan ons verhuurde en de sleutels gaf,ze gaf geen borg terug van 100 euro omdat mijn man een foto van de buitenkant wou maken, en ze wou mijn man in haar kantoortje opsluiten en de politie bellen ,wij hebben dit nog nooit mee gemaakt en zijn nog nooit zo slecht behandeld.wij moesten voor de strandstoelen bij het appartement betalen,bij lotus Europa zwembad mochten de kinderen helemaal niks, totaal helemaal geen receptie en op de tickets konden we iemand bellen die jaqcueline heet maar op het moment dat wij daar waren was zij met vakantie jammer genoeg dus konden onze beklag niet doen.vrienden van ons spraken met een zekere roger een spaanse man ik heb alles uit gelegt aan hem hij sprak nederlands en sprak er schande van hij is ook een hostes, ook hebben wij het verhaal bij een nederlandse supermarkt verteld die daar om de hoek zat en die vrouwen spraken er schande van dat wij zo behandeld zijn en vertelde ons dus dat we een klacht moesten indienen ze schaamde zich voor de spaanse bevolking.
heel vaak wilde we onze beklag doen bij die spaanse vrouw van de receptie maar we werden totaal niet vrioendelijkl behandeld ze wou ons niet begrijpen terwijl ze engels tegen ons sprak,
buiten lagen grote geulen met planken er over heen wat gevaarlijk was bij het zwembad voor kinderen en mensen.ik zou graag een tegemoetkoming willen krijgen en zeker mijn borg terug.

wij boeken altijd bij van boosten met grote ploegen
altijd goed behandeld altijd een fijne vakantie gehad
maar wat we nu hebben mee gemaakt ,we hebben ons onderling vermaakt en gelukkig mooi weer gehad
maar we voelde ons nu net bij dat programma red mijn vakantie
ik hoop dat u hier een oplossing voor vind
anders boeken wij liever ergens anders
vriendelijk groet fam vittali

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boosten Reizen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boosten Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mc vittali kooi