Klacht: Apparatuur

op 19 juli 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas deed het pinapparaat het niet. Kan gebeuren, maar meneer gaf mijn pas de schuld en zei dat mijn pas niet in orde was. Na het bellen met mijn bank en naar de pinautomaat om geld te pinnen bleek dat mijn pas in orde was. vervolgens de klantenservice gebeld die erg onvriendelijk waren en van hun probleem mijn probleem maakten. Erg slechte en onaardige klantenservice helaas, zorg dat de apparatuur werkt en in orde is.

Gewenste Oplossing:

De klantenservice verbeterd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JelleDR