Klacht: Apparaat nr.3 die weer niet goed werkt!!!??

op 09 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Geachte heer/mevrouw,

op 26-11-11 heb ik bij philips met een puntensysteem een Viva Café Eco-koffiepadsysteem besteld. Dit is in 3jr tijd de derde Senseo die ik heb gekocht. De 1ste die werd niet meer warm, de 2de lekte water aan alle kanten en deze laatste eco gaat wel erg zuinig om met energie want telkens bij het aanzetten gaat hij gelijk weer uit en kost het mij gemiddeld 4 a 5 minuten om 1 bakje koffie eruit te krijgen. Conclusie ik ben erg teleurgesteld in de koffie-apparatuur die Philips verkoopt. Ik had gehoopt dat 3 maal scheepsrecht de oplossing had geweest voor dit probleem, maar helaas is dit niet het geval. Ik wil hier graag bij vermelden dat ik erg verbaasd ben over de slechte kwaliteit die Philips met de Senseo levert. Ik heb ondertussen om mij heen in mijn vriendenkring meerdere mensen zien overstappen naar een concurrente product vanwege de teleurstelling betreft de senseo apparatuur. Qua gebruik, ik ben alleen en drink s’ochtends een kopje en s’avonds, dus hier kan het mijninziens ook niet aanliggen.

In afwachting van uw reactie,

Dhr. B.Smits

Ik zou langer gebruik willen maken van een product wat ik heb aangeschaft en vraag mij af hoe philips deze klacht wil oppakken?
3 senseo apparaten in 3 jaar tijd, is dit normaal?
Graag een oplossing zodat ik eindelijk eens een bakje koffie kan zetten en niet de frustratie ervaar die de apparatuur mij nu oplevert.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 10 juli 2012 om 12:40 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant, helaas moet deze klacht hersteld worden in het reparatiecentrum. Hiervoor zal het apparaat vrijdag opgehaald worden.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bisniz