Klacht: Apparaat kapot door decaffienato

op 04 juli 2017 over Krups in de categorie Koffie

Onlangs heb ik een doosje decaffeinato gekocht voor de afwisseling. Heb hier spijt van, want nu is mijn koffieapparaat kapot. De cupjes ontploffen en heb daardoor mijn hand verbrand. Niet ernstig gelukkig, zal wel weer genezen..maar was wel schrikken. Heb het een paar keer geprobeerd maar steeds ploffen ze met grote kracht open. Ik moet nu het knopje zelf zover mogelijk duwen en vasthouden, anders doet het apparaat het niet meer. Bovendien loopt er aan alle kanten heet water uit. Ook bij de gewone lungo cupjes moet ik zelf het knopje vasthouden en duwen. Het apparaat is al wel een paar jaar oud, maar dat moet niks uitmaken. Maak het apparaat elke maand schoon met speciale ontkalker voor koffieapparaten. Bovendien is de verhouding van koffie en water niet meer hetzelfde. Er loopt immers water langs de houder in het kopje. Ben echt teleurgesteld(boos) en wil graag een passende oplossing voor mijn probleem.

Nieuw apparaat!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door carwa1958