Klacht: App werkt niet

op 12 juni 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Allereerst de app van de Etos, geweldig! Vooral alle leuke acties en af en toe een presentje maken het dat ik tegenwoordig alle boodschappen doe bij de etos. nu is het zo dat ik weer een leuk cadeautje heb gekregen omdat ik een aantal stappen behaald heb. Ik naar de Etos twee shampoo voor de prijs van een. Bij de kassa wordt de korting niet verekend en ik zeg daar wat van. Uiteindelijk blijkt de app niet te werken en krijg zonder pardon te horen ja kom morgen maar terug. Helaas werk ik vandaar dat ik in het weekend boodschappen doe. Waar het mij om gaat is dat er niet ter plekke een oplossing voor gezocht wordt en ik ook niet het idee krijg dat ze er überhaupt over nadenkt. Is het dan niet mogelijk om met de klant mee te denken ipv simpelweg te zeggen kom morgen maar terug.

Als een commerciële winkel verwacht ik meer service en Zou het fijn zijn als ik in ieder geval het gevoel krijg dat ze met je meedenken ipv afschepen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1987