Klacht: App Glashart media werkt niet

op 07 juli 2017 over Onsbrabantnet in de categorie Internetproviders lokaal

Een aantal maanden geleden kon ik nog tv kijken op mijn tablet lenovo, nog geen jaar oud, met android 5. Plotseling had ik geen beeld meer. Diverse keren heb ik gebeld en gemaild, zonder resultaat. Vorige week heb ik www.klacht.nl ingeschakeld, die binnen een paar uur aangaven dat er sinds 21 juni een nieuwe app was geïnstalleerd en als ik nog klachten had met de klantenservice moest bellen. Ik heb de nieuwe app geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Heden morgen gaf de klantenservice bij monde van ene Gerard aan dat ik maar een bericht op de app store moest zetten zodat de app ontwikkelaar weet dat het nog niet goed is. Op mijn opmerkingen dat ik klant ben bij obn en zij de verplichting hebben het e.e.a. goed te regelen werd dat afgedaan met een opmerking waaruit ik proefde dat zij, Ons Brabant Net, er geen zin in hebben dat te doen. Zij geven alleen garantie voor een paar merken en types die sinds 2 maanden op hun website worden genoemd.

Ik vind dit schandalig

Als ik tv kan kijken op mijn tablet lenovo met android 5.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onsbrabantnet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onsbrabantnet in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onsbrabantnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onsbrabantnet

Heeft op 19 juli 2017 om 14:10 geantwoord

Beste heer Van Diemel,

Allereerst excuses voor deze late reactie. Uw melding was helaas niet doorgekomen, waardoor deze nu pas wordt beantwoord.

Wat vervelend dat u ondanks de update geen tv kunt kijken op uw Lenovo tablet. Helaas behandelen wij via dit kanaal geen technische storingen. Wel hebben wij u melding doorgegeven aan onze technische afdeling om het probleem verder te onderzoeken.

Er zal in dit geval contact worden gelegd met de ontwikkelaar van de GHM app. Normaal gesproken krijgen wij binnen 5 werkdagen een update. Wij zullen dan telefonisch contact met u opnemen.

[Bob] Klantenservice OnsBrabantNet

Heeft op 19 juli 2017 om 17:04 geantwoord

Het is nog steeds afwachten. De vakantie en het mooie weer is zo voorbij en zit ik gewoon binnen tv te kijken i.p.v. buiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Diemel