Klacht: Antonio’s pizza Den haag

op 07 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hebben vorige week de veiling gewonnen. Al aantal keer gebeld en we moeten online reserveren. Dat hebben we geprobeert maar de code die we moeten aangeven is erg vaag en kun je niet uithalen wat de code is. Daarna nog terug gebeld en er wordt gezegt dat het te druk is de 2e keer word er gewoon opgehangen. We willen voor 10 augustus reserveren voor 2 personen om 19uur .

Als we woensdag 10 augustus met 2 personen om 19uur met de voucher van vakantieveiling bij antonio's pizza in Den Haag kunnen dineren

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 08 augustus 2016 om 14:47 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat het u niet is gelukt om te reserveren. Ik zie dat u de waardebon nog niet heeft gedownload of heeft geopend. U dient deze eerst de downloaden. Vervolgens kunt u de stappen doorlopen om te reserveren. De code die u dient in te vullen is het lange nummer met een slash (/) tussen de 16 cijfers in. (8 Cijfers aan 1 kant van de schuine streep en 8 cijfers aan de andere kant) U dient het volledige waardebonnummer over te nemen om de reservering te kunnen plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Lottedings