Klacht: Anton Pieck postzegels: retournatie

Rensjekent op 02 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
⏳ Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 2 oktober 2012

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ongeveer 1 maand geleden had ik de zogenaamde ‘gratis’ postzegels bij PostNL besteld. Even later was duidelijk dat ik vast zat aan een abonnement. Dit is naar mijn weten door PostNL stopgezet, evenals de toezending van de postzegels. Ik ontving een mailtje met daarin het volgende:

U kunt er voor kiezen deze drie postzegelvellen af te nemen en te betalen. Ook kunt u de zending kosteloos (!) retourneren naar het volgende adres; etc.

Ik heb ze geretourneerd. Maar afgelopen vrijdag ontving ik een verzoek om de zegels te betalen: 15 euro! En als ik dit niet binnen 14 dagen betalen zou, zou het 20 euro worden i.v.m. ‘administratiekosten’. Ik ben nu dus ten einde raad: betalen voor iets wat ik niet in mijn bezit heb…

Gewenste Oplossing:

De rekening afblazen omdat de postzegels al geretourneerd heb.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM