Klacht: Anthony fokkerlaan diverse klachten

op 10 oktober 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

9-10-2017

Net ff twee artikelen gehaald diepvries en citroenen en ja hoor 2,80 bij de kassa afrekenen voor de citroenen terwijl er toch HEEL GROOT MET EEN BORDJE BIJ DE CITROENEN € 2,49 staat gewoon weer 0,30 stelen !! Echt zou niemand aanraden om bij de Deka boodschappen te doen of heel ALERT ZIJN !!!! Op houdbaarheid en oplichterij

Vandaag 10-10-2017 ff roggebrood halen bij de Dekamarkt en maar goed dat ik op let op de T. H. T want die was gewoon 2 MAANDEN OVER DE DATUM !! Ja 2 maanden echt bizar de Dekamarkt

Nou zou je denken kerel je loopt te mieren neu…… maar echt ik loop er niet naar te zoeken en deze Deka zit 50 mtr van mijn huis dus ff snel wat halen maar echt elke keer wat !! En ze doen niks met de klachten die je meld.

Gewenste Oplossing:

Nou niet echt want de Deka heeft blijkbaar maling aan klanten die klachten ventileren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag meneer Haanschoten, ik neem uw klachten op met de supermarktmanager. Meneer van Kesteren neemt ook nog even telefonisch contact met u op voor een klantvriendelijke afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
DekaMarkt
afdeling klantenservice

Goedemiddag meneer Haanschoten, ik neem uw klachten op met de supermarktmanager. Meneer van Kesteren neemt ook nog even telefonisch contact met u op voor een klantvriendelijke afhandeling.
Met vriendelijke groeten,
DekaMarkt
afdeling klantenservcie

Alle klachten die gemeld zijn door Pepper710