Klacht: annuleringsverzekering

op 19 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 juli 2016 een annuleringsverzekering afgesloten en per ING Bank betaald € 84,44. Tot op heden geen bericht of bevestiging ontvangen. Graag deze verzekering ongedaan maken. En geld terug storten.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn € 84,44 terug heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 20 juli 2016 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

20-Jul-2016 Heer Barentsen, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door hevebar