Klacht: annuleringen door Landal

dejonghd op 08 september 2021 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ons bezoek op 28 aug.2021 aan Twenhaarsveld een huisje geboekt. Betaling aldaar niet mogelijk. Bij thuiskomst betaald. afschr. 31 aug.
Op 1 sept wordt deze reservering door Landal geannuleerd’
Tel.contact 2 sept. Landal heeft 3 dagen nodig om een betaling te verwerken. Er wordt voorgesteld een nieuwe boeking te maken en de betaling met spoed hiernaar over te boeken. Dit vinden wij ok.
Op 6 sept. wordt ook deze reservering door Landal geannuleerd’
Tel.contact met Landal betaling staat nog steeds op eerste reservering.
Verzocht om terugbetaling van het betaalde bedrag dit duurt echter 3 weken.
Maw. Landal wil betaling binnen 24 uur maar heeft zelf 3 weken nodig om dit bedrag terug te storten.
Onze vakantie kan hierdoor helaas niet doorgaan.

Gewenste Oplossing:

Als dit bedrag deze week weer op mijn rekening staat. Zodat onze vakantie misschien nog gered kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dejonghd