Klacht: Annulering vlucht

op 13 juni 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Ruim 2 maanden geleden heb ik via corendon.com onze vakantie geboekt naar Alhoceima. Er is bewust gekozen om deze tickets niet bij nuhr te boeken omdat wij in het verleden te maken hebben gehad met annuleringen van vluchten. Na geboekt te hebben kregen we schriftelijk een bevestiging van nuhr dat de vluchten zijn geboekt. Wij waren in totale shock omdat er dachten geboekt te hebben via corendon.com. Na een belletje met jullie klantenservice die ons gerust stelde dat in het hoogseizoen de kans dat een vlucht wordt geannuleerd nihil is maken we vandaag weer hetzelfde mee wat we eerder ook al hebben meegemaakt.

Hedenochtend ben ik er zelf achter gekomen dat de vlucht van 5 augustus naar Alhoceima is geannuleerd. Hiervoor heb ik meteen contact opgenomen met jullie klantenservice. Jullie medewerker, mevrouw Tatjana, bevestigde deze annulering en gaf aan dat zij ons hier nog over zouden informeren.

Mevrouw Tatjane gaf meteen 2 alternatieven. Deze alternatieven waren 4 dagen eerder betrekken of 2 dagen later. Het is te belachelijk voor woorden hoe jullie omgaan met boekingen. Ten eerste worden jullie niet gemeld als tussenpersoon op de website corendon.com . Ten tweede begrijpen jullie niet wat voor impact een annulering heeft op de vakantie ( verlof, verplichtingen, reeds gehuurde auto’s en appartementen en ga zo maar door). Door jullie annulering zitten wij nu met extra kosten en 2 dagen korter vakantie.

Enige vorm van compensatie ( deel restitutie of gratis bagage 40 kg per persoon)

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Nuhr

Heeft op 08 augustus 2016 om 15:47 geantwoord

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hananemes