Klacht: Annulering verwerkt maar alsnog dreig telefoontjes van Weekendje Genieten dat ik moet betalen?!

op 26 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben zonet (vrij brutaal) benadert door een medewerker van u, genaamd Jan Fijn (als dit zijn echte naam is tenminste), met het verzoek om een openstaande vordering van € 195,00 aan mediation agency bv over te maken anders zullen jullie mij voor de rechter trekken?

Zoals in oktober 2016 al aangegeven heb ik inderdaad ergens in juni 2016 contact gehad met Weekendje Genieten en KLONK de aanbieding telefonisch interessant. In dit telefoon gesprek werd aangegeven dat ik een email ter bevestiging zou ontvangen en dat ik dan 14 dagen de tijd zou hebben om te annuleren.
Dit bevestigingsmailtje, heb ik NOOIT ontvangen! Aangezien ik dit mailtje na 3 werkdagen nog steeds niet had, begon ik de situatie te wantrouwen. Annuleren ging dus niet aangezien terugbellen niet mogelijk was (want ja, jullie bellen met een onbekend nummer) en aangezien ik ook geen e-mailadres van u kon vinden kon ik dus vrij weinig. Dit heb ik allemaal al een keer of 3 telefonisch uitgelegd aan jullie op 31-10-2016 en aan de Nederlandse Incasso Centrale die in opdracht van jullie contact met mij opnam. De vordering is vervolgens dus ook komen te vervallen!!

Zoals u kunt zien heb ik in 2016 telefonisch contract gehad met een medewerker van u (van Weekendje Genieten) genaamd ​Mw. Kim van Dalen via 085 732 59 95. Deze mevrouw zou dit allemaal verder in orde maken en afhandelen. Ik ben vervolgens nog teruggebeld met de mededeling dat de vordering onterecht is en dat men het intern verder zou oplossen en alsnog de annulering doorvoeren.

De gehele tijd heb ik niks meer gehoord, tot vandaag! Dus ruim 9 maanden later!

WANNEER WEEKENDJE GENIETEN MIJ MET RUSTTTT LAAT EN MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS UIT HET SYSTEEM VERWIJDERD.
ZOU OOK PRETTIG ZIJN DAT DE OVERHEID MISSCHIEN IETS AAN DEZE OPLICHTERS KAN DOEN?

Alle klachten die gemeld zijn door Angelic88