Klacht: Annulering ticket 15-jarige

op 23 juni 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op vliegveld Weeze, heb ik moeder van mijn 15 jarige zoon, mijn zoon begeleid tot aan incheck. Hij zou naar Marokko gaan naar opa en oma. In Marokko (Fez) stond familie klaar om hem op te halen.

Bij het boeken van zijn (individuele) ticket was er totaal geen waarschuwing/info dat hij begeleid moest gaan. Op luchthaven troffen we kennissen op zelfde vlucht, die garant wilden staan. Echter de zeer onbeschofte medewerker heeft het ticket geannuleerd en dreigde zelfs de politie (?) erbij te halen.

Dit alles gebeurde afgelopen nacht 23-06-2016 (geboortedatum zoon 27-06-2000)
3 dagen en we hadden begeleiding!!! Échter geld kwijt!!!
Er moet een duidelijke info bij boekingen van Ryanair zijn dat een 15-jarige enkel begeleid kan gaan! Nu is het cashen en vervolgens verzaken.

Ik wil mijn geld terug!!!
Vlucht NRN-FEZ FR7712, 23-06-2016, 06:30 uur, 27A

Misleiding pur sang

Geld terugstorten ticket, cq vervangend ticket of schadevergoeding...
Ryan Air moet duidelijke info verschaffen wanneer een individu (jonger dan 16 jaar) een reis boekt bij Ryanair. Er moet een waarschuwing in het scherm verschijnen!!!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sihame76