Klacht: annulering niet ontvangen

op 04 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 april heb ik via Oostappen een bevestiging gekregen van mijn reservering in Marina Beach.
!8 april heb ik om 22:26 via de mail reserveren@oostappengroep.nl mijn reservering met reden geannuleerd. In mijn uitgaande mail heb ik hier een bevestiging van.
Oostappen zegt dat annulering niet bij hun is binnengekomen.
Heb nu een aanmaning gekregen voor no show. Ik ben het hier niet mee eens.
In de diverse contacten met Oostappen kom ik niet tot een oplossing. Men blijft ontkennen dat de annulering is binnengekomen.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als we tot een gewenste oplossing komen.
Ik neem er geen genoegen mee dat Oostappen blijft ontkennen dat mijn mail van annuleren niet in ontvangst is genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JN van der Wal