Klacht: annulering niet doorgevoerd

op 15 oktober 2016 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

28 -09-2016 aanvraag gedaan voor verlenging
29-09-2016 kreeg ik een betalingsverzoek en heb gevraagd om te annuleren
30-09-2016 een herreniring om te betalen heb ik weer gezegd dat ik het wilde annulere
1- 10-2016 weer een herrinering en heb gezegd dat ik eerder ook al heb gezegd dat ik geanuleerd heb en wil de annuleren
2-10-2016 weer een herriniring heb ik gezegd dat dit de zoveelste keer is en dat wilde annuleren

na paar dagen keek ik op de website van telfort en zag dat de annulering niet was verwerkt dus dacht wacht nog paar dagen, en na een paar dagen nog steeds het zelfde contact met telfort en die vertelde me dat ik bij mobiel.nl moest zijn ,en heb ik mobiel.nl gebeld en die zei dat ze hem geanuleerd hebben maar dat een paar dagen nodig heeft voor verwerking,dus gewacht maar nig steeds niets heb ik weer telfort gebeld en vertelde mij dat het niet aan hun ligt maar dat mobiel.nl geen verzoek heeft ingediend voor annulering.
dus weer mobiel.nl gebeld en heb het uitgelegd wat telfort zei,nee het is wel ingediend, en daarna heb ik weer gelijk telfort gebeld,en telfort belde paar afdelingen en kwam weer met de zelfde dat het echt niet ingediend is en dat ze kunnen zien waneer er door mobiel.nl contact is gelegd.dus weer mobiel .nl bellen en elke keer moest ik een half uurtje soms een uurtje aan de lijn wachten want ze zijn heel slecht bereikbaar ze hebben ook whatsapp maar tot nu toe gern een keer reactie gehad en als je via mail doet duurt het 3 dagen voor je reactie krijgt if soms ook niet, dus weer mobiel.nl aan de lijn weer de zelfde personen en ze vertelde mij weer het zelfde dat het ingediend is maar had het over een back office, dat de klanten service dat niet kon zien, dus nog een keer telfort gebld en vertelde het over een backoffice,dus heeft tekfort het nagevraagd bij de hoofdkantoor maar vertelde me dat er echt geen verzoek is ingediend door mobiel.nl, weer mobiel.nl gebeld deze keer kreeg ik te horen dat het 11-10-2016 is ingediend door dat er eat vertraging was en dat ik geen zorgen moest maken dat in orde komt ,nog een dagje gewacht en gechect bij telfort, en zag geen verandering dus weer gebeld met mobiel.nl
heb ik verteld dat het nog steeds niet is uitgevoerd en werd mij deze keer verteld dat telfort niet op hun verzoek reageerd,dus weer telfort gebeld.
telfort vertelde mij het zelfde,dus weer mobiel.nl gebeld en heb ik gezegd dat ze het vandaag moeten regelen,en werd mij gezegd dat ze het 14-10-2016 dat ze het in orde zouden maken en mij terug bellen en niemand gebeld en ook niets veranderd.

bestelling annuleren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door hawkins