Klacht: Annulering dag van tevoren

op 21 juli 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Tickets voor concert ruim op tijd besteld. Dag van te voren geannuleerd door deze amateurs. Lekker….. vrij voor gevraagd en alles. Lopen dus niet alleen concert mis maar dus ook 2×8 uur aan werk.

Geld terug en vervangende tickets of tegoed voor een ander concert. Geld terug is reeds toegezegd. Maar wij lopen ook geld mis door het niet kunnen werken. Om nog maar niet te beginnen over ons humeur.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:30 geantwoord

Beste heer Van den Berg,

We hebben een tijd lang geen notificaties ontvangen van nieuwe klachten op deze website en ronden bij deze daarom graag uw nog openstaande klacht op deze website af.

Helaas waren we inderdaad niet in staat uw tickets tijdig te leveren. Daarom heeft u een restitutie ontvangen.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door BrianvdBerg