Klacht: Annulering

op 26 augustus 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn heenvlucht van 24 juli van amsterdam-Alhoceima werd lastminute geannuleerd.
Kreeg als alternatief nador en zou een vergoeding krijgen voor de taxi kosten na 4 weken en 3 mailtjes en 3 telefoongespreken verdernog steeds NIKS gehoord.

Mijn terugvlucht van 18 augustus die normaal van al hoceima naar amsterdam zou vliegen bestond niet eens op de schiphol aankomst site?
Dus ik belde naar nuhr om te vragen of mijn vlucht wel door gaat mevrouw antwoord dat de vlucht gewoon doorgaat naar amsterdam
Nog niet 2 uur later krijg ik een email met het bericht dat mijn ticket is gewijzigd van Al hoceima naar luik!

Gelukkig heb ik mijn ticket kunnen annuleren en mijn geld terug geeist.

#boycotnuhr

Gewenste Oplossing:

Ten eerste wil ik dat nuhr reizen toegeeft dat zij tickets verkopen die niet bestaan daarnaast wil ik mijn taxi vergoeding hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sana Rs