Klacht: Annulering

op 22 juli 2016 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb op zondag 10-7-2016 een ticket geboekt via Budgetair.nl naar Warschaw.
Helaas heb ik mijn mail verkeerd geschreven. De e ticket en boeking nummer was nooit bij mij aangekomen. Vlucht was van 08.00 uur en bij inchecken kan Lufthansa mij boeking nummer/ ticket niet vinden. Dus ik kon niet om 8.00 uur vliegen en mij terugvlucht is ook geannuleerd omdat ik was er niet bij heen vlucht. wel als ik dubbele betaal kon ik om 11.00 uur vliegen. Dit heb ik ook gedaan. Nu vraag ik bugetair.nl hoe dat komt. Zij zeggen dat zij alles volgens regels gedaan. Zij hebben ook een kopie van e-ticket die toen naar mij gemaild hebben opnieuw naar mij opgestuurd.
Budgetair.nl kan mijn klachten niet aan Lufthansa indienen omdat zij tussen persoon zijn zegt bugetair.nl.
Zelf Lufthansa gebeld zij willen alleen maar mij € 84.00 van tax terug betalen.
Dus ik ben al paar dagen van kasje naar muur gestuurd door budjetair.nl en Lufthansa. Gaarne verzoek op een oplossing.

Als ik mij volledige bedraag van Lufthansa terug krijgt. En dat is € 247.64.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mehrdad0031