Klacht: annuleren veiling hotelovernachting

op 27 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Op dit moment heb ik 1 veiling die ik per direct kosteloos zou willen
annuleren. Vakantieveilingen weigert dit en verwijst naar de algemene voorwaarden. Bij hotelkamerveiling kan je wel kosteloos annuleren binnen 14 dagen. Beide veilingsites moeten zich aan dezelfde wet houden. Waarom weigert vakantieveilingen dan hotelovernachtingen te annuleren?

Wanneer ik mijn veiling van deze hotelovernachting bij een Mystery hotel in Den Bosch kosteloos kan annuleren, zonder enige voorwaarden. En dat iedereen voortaan veilingen van hotelovernachtingen kosteloos kan annuleren binnen 14 dagen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 augustus 2016 om 14:24 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met uw gewonnen veiling.

Helaas is het niet mogelijk om de veiling van het Mystery hotel te annuleren, omdat het herroepingsrecht alleen van toepassing is op onze producten.

VakantieVeilingen is u meerdere malen tegemoet gekomen door veilingen met hoge uitzondering te annuleren.

U bent akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden, deze zijn opgesteld conform de Nederlandse wet -en regelgeving. Via de volgende link kunt u deze teruglezen:

Aanvullende algemene voorwaarden Emesa Nederland B.V. (VakantieVeilingen.nl)

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen en dient u de betaling te voldoen.

Diana - Webcare
VakantieVeilingen