Klacht: Annuleren

op 29 december 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Rond 23:30 uur heb ik schoenen besteld bij Tommy, echter heb ik in al mn enthousiasme het huisnummer vergeten te vermelden. Je krijgt geen foutmelding, dat is jammer, maar opzich is dat mijn eigen fout. Ik kwam daar meteen achter, even op de site gezocht wat ik dan het beste kon doen, wijzigingen aanbrengen is niet mogelijk. Enige optie is annuleren en dat kan je doen door zsm contact op te nemen met de klantenservice. Het was nacht. Ik heb dus maar een mailtje verstuurd, waarin het probleem is beschreven en gevraagd om de bestelling te annuleren. De volgende ochtend heb ik voor de zekerheid ook maar gebeld met hetzelfde verzoek. Ik kreeg te horen dat annuleren alleen mogelijk is binnen een halfuur, daarna kan het niet meer. Het was NACHT, bellen ging toen niet en de optie om zelf te annuleren is er niet. Toen ik vroeg wat we kunnen om het op te lossen, zei de dame: er valt weinig te doen nu. Het is afwachten op PostNL, die sturen het terug naar Tommy en dan storten wij het bedrag terug. Dit kan 2 weken duren!!!! Het pakketje was nog niet aangemeld bij PostNL (ik heb contact opgenomen met ze), hoezo is het dan niet mogelijk om te annuleren of iets te wijzigen?

Als ik het pakketje alsnog krijg (met de korting die er nu op zit). Als ik 2 weken moet wachten alvorens ik het geld terug krijg, is de sale voorbij.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamimount