Klacht: annulatie vlucht de avond er voor !

op 28 april 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 27/4/2016 om 17 u mail ontvangen, annulatie van vlucht op 28/4/2016.
keuze : geld terug of nieuwe vlucht zoeken via Ryanair.
Nieuwe vlucht de eerst komende 3 dagen onmogelijk via geen enkele luchthaven.
optie geld terug en nieuwe vlucht zoeken via andere maatschappij.
dit 1 dag vooraf ! = duurdere prijzen,
Tap bood rechtstreekse vlucht naar Lissabon ipv Porto (wat het aanvankelijk was), nieuwe vlucht enkel voor 3 personen 1000 euro ipv 300 euro.
Kan compensatie gevraagd worden voor deze meerkost bij Ryanair !?

Gewenste Oplossing:

wij vlogen in het verleden altijd met deze maatschappij, nog nooit waren wij dit tegengekomen,
deze service is alles behalve klantvriendelijk.
Enkel indien we compensatie krijgen voor deze meerkost zal ik nog met deze maatschappij vliegen anders nooit meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Peggy steenhaut

10 maanden geleden - Beste, nalv bovengenoemde klacht had ik graag nog de volgende zaken willen vragen : tot op vandaag is het bedrag nog niet terug gestort mbt de geannuleerde vlucht, kan u dit bekijken aub. En naar welke Belgische adres van Rynair kan ik in het NL een EU-klachtenformulier sturen aub. alvast bedankt voor uw spoedig antwoord, groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy steenhaut