Klacht: andere prijs dan vermeld in digitale folder moeten betalen

op 07 oktober 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaasdoos uit de advertentie: 4.49 met korting. Sta je in de winkel, moet je betalen: 5,99 zogenaamd met 25% korting er al af. Laat je de manager een screenshot van de digitale folder zien is de reactie: sorry meneer maar wij zijn niet verantwoordelijk voor die prijzen. Mijn scanner geeft echt 5,99 aan. Ja, dan voel ik me als klant echt genaaid. Laatste keer Blokker voor mij. Hoor wel vaker van deze verhalen, maar het was vandaag de eerste keer dat het mij overkwam.

Gewenste Oplossing:

Ik heb ook nog 3 andere dozen gekocht, in totaal gaat maar om 3,10 euro aan misgelopen korting.
Stel voor het is een apparaat van 300 euro...............
Het gaat me meer om het principe, ik snap wel dat het niet goed gaat met blokker als je dit soort dingen doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antram