Klacht: andere kaarten op een andere naam

op 12 januari 2014 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

3 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw van de Vrugt-Hubeek, Bedankt voor uw e-mail. Medio december heeft u ook al met ons gebeld omtrent deze kwestie. Graag licht ik het prijsverschil en de andere naam op de kaart nog eens toe. De prijs die op uw ticket gedrukt staat is de oorspronkelijke kostprijs van het kaartje, dus het bedrag dat het kaartje gekost heeft toen dit voor de eerste keer werd verkocht. Omdat Onlineticketshop geen direct verkooppunt is, maar een tussenpersoon, liggen de verkoopprijzen altijd hoger dan de oorspronkelijke kostprijs. Daarnaast houden wij altijd rekening met de marktwerking, hoe kleiner het aanbod van tickets, of hoe populairder een evenement, des te hoger de prijs zal zijn. Het verschil tussen de oorspronkelijke kostprijs en de prijs bij Onlineticketshop kan daardoor behoorlijk oplopen. Daar staat tegenover dat wij heel vaak nog kaarten kunnen aanbieden die elders al uitverkocht zijn of anderszins moeilijk verkrijgbaar. De naam die u op de kaart ziet staan, is de naam van de eerste koper. Deze persoon heeft zijn kaarten aan ons doorverkocht. De gegevens dienen op de kaart te blijven staan, omdat deze anders niet meer geldig is. Wij begrijpen uw verwarring en kunnen u verzekeren dat u met deze kaart toegang heeft tot het evenement. Met vriendelijke groet, Mirte van de Water

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 13 januari 2014 om 10:09 geantwoord

prijsverschil en de reden voor een andere naam op het ticket toegelicht. Er is geen reden voor een refund.

Alle klachten die gemeld zijn door gmydmms