Klacht: Ander product ontvangen dan gewonnen product

op 07 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een paar weken geleden een klacht ingediend:

Vorige week een veiling gewonnen voor dr Dre urBeats oortjes. Ik. Kreeg een paar dagen later ander Beats oortjes dan afgesproken. De goedkopere/slechtere versie wel te verstaan. Natuurlijk de klantenservice ingelicht. Ik moet het product zelf retournere en dan krijg ik mijn geld terug krijgen. Dit wil ik echter niet ik wil gewoon mijn bestelling. Ik heb iets gekocht en een ander product ontvangen. Ik vind dit niet kunnen. Ik vind dat VakantieVeilingen de plicht heeft om mensen hun bestelde en betaalde product te leveren. Dit namelijk de overeenkomst. Zijn zij hiertoe niet in staat dan moet de klant hier niet de dupe van te zijn. Dit is nu wel het geval. Er is niet eens een excuus aangeboden

Gewenste Oplossing
Wanneer ik het bestelde product zo snel mogelijk in handen heb zoals afgesproken en excuses voor hun gemaakte fout. Is dit niet mogelijk in ieder geval een schadevergoeding.

Extra informatie
RE: Ordernummer:13823678 verkeerd product [#1176905]

Oplossing van Vakantieveilingen.nl 25 juli 2016 om 14:21
Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u niet het juiste product heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou u een foto kunnen maken van het ontvangen product en deze samen met uw klacht willen mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl? Wij zullen u dan uiteraard op een gepaste wijze compenseren.

Met vriendelijke groeten,
Mara – Webcare VV

Feedback van Irisvdw 07 augustus 2016 om 09:11
Wijzigen
Dit vind ik een juiste oplossing! Jammer genoeg is deze oplossing nog niet tot stand gebracht. Na de geboden oplossing heb ik contact gehad met de veiling adviseur van VakantieVeilingen. Hij was beleefd en begreep de klacht. Ik zal zo’n snel mogelijk een terugkoppeling per mail ontvangen. Jammer genoeg is dit na 9 werkdagen (bijna twee weken) nog. Niet gebeurd. Ik heb al meerdere keren gemaild maar een antwoord komt er niet. Graag zou ik zo spoedig mogelijk antwoord willen ontvangen

Ik ben tevreden over de oplossing maar tot op heden is de oplossing niet uitgevoerd en krijg ik geen reacties meer.

De oplossing werkelijkheid wordt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 augustus 2016 om 14:07 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij behandelen uw klacht via de eerder geplaatste klacht en raden u om deze reden dan ook aan om deze klacht af te sluiten. Ik heb u inmiddels bericht via de vorige klacht. U kunt daar uw reactie plaatsen.

Ik hoop u hier voldoende mee te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Irisvdw