Klachten over Amslod

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Amslod zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 44 klachten nodig voor een plaats in de categorie Fietsenwinkel

100%
6 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
6 klachten opgelost
3.0 /10
4 stemmen

Onlangs heb ik tijdens mijn vacantie in Nederland met een nieuwe ebike die defect raakte tijdens een fietstocht en de ondersteuning en display uitviel waardoor ik mijn vacantie moest onderbreken omdat amslod niet bereid was om technische service te verlenen... Lees meer

garantie

Klacht van hamb78hb op 29 september 2020 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Tijdens onze vakantie in Zaandam binnenkkabel gebroken voorrem. net boven remblokhouder. Is geen slijtgedeelte op dat punt. fiets nog geen 2 jaar oud. garantieafdeling gebeld. echter geen garantie. wel als deze na 3 mnd gebroken zou zijn. klacht ingediend bij klachtenservice via... Lees meer

Compliment van [email protected] op 06 oktober 2022 over Amslod

Ja, ik verzoek u zo spoedig mogelijk een afspraak met mij in te plannen. Ga ervan vanuit dat alle geconstateerde gebreken (zie e-mail van 5 oktober 2022 inzake klacht aan Amslod) worden hersteld en dat uw vakmonteur de e-Bike dan volledig nagaat kijken en uitgebreid gaat testen in uw Expertise Center. Zodat wij met schone lei verder gaan. Vriendelijke groeten Frans van der Meer

Compliment van Tk henk op 20 september 2022 over Amslod

Veel gezeur.maar nu de mail,s gelezen zijn,. denken zij anders netjes en een beleefdpersoon die mij te woord stond keurig.nette oplossing

Compliment van Viking55 op 21 mei 2021 over Amslod

Sportief dat Amslod wederom een nieuw display toestuurt. Hoop dat het condens probleem eindelijk opgelost is door de leverancier van deze.

Compliment van Danielle 01 op 07 december 2020 over Amslod

Om te beginnen heet ik geen Danielle maar Gerjan! Ik ben tevreden over de vlotte reacties.Aanstaande donderdag zal de servicemonteur een update aan de fiets doen ter plaatse. Ik hoop dat het helpt. Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vasstelling dat ik met een volle batterij slecht 44 km kan rijden.Wat vind u hier zelf van ?

Compliment van Cock Hoogeduin op 02 november 2020 over Amslod

Hoop dat ik niet teleur wordt gesteld.
Ik ben niet meer teleur gesteld

Compliment van R. den Outer op 10 september 2020 over Amslod

AMSLOD heeft inderdaad per e-mail gereageerd. Hierin delen zij mij mede dat zodra de nieuwe goedgekeurde accu binnen komt mijn fiets gerepareerd zal worden. Prima als het op deze manier opgelost kan worden.

Compliment van Ivo Hundertmark op 01 oktober 2020 over Amslod

De monteur is gekomen en heeft de service uitgevoerd zoals gewenst.

Compliment van Classen op 18 augustus 2020 over Amslod

Prima oplossing van Amslod. Zeer snel met mij contact gezocht.

Compliment van op 10 juli 2019 over Amslod

Gisteren heeft Amslod contact opgenomen en het was een goed gesprek. Over een week komt een monteur langs die mijn fiets helemaal nakijkt. Ze hebben mij aangeboden om de gemaakte kosten te vergoeden en de nieuw gekochte banden op de fiets te plaatsen. Over het verbeteren van de service zijn ze hard mee bezig.

Compliment van op 09 juli 2019 over Amslod

ja ze zijn er en we zijn er erg blij mee ,en dank voor de bloemen.
ik zie de aangeboden mail onterend de extra service beurt wel te gemoed.
De start liep niet lekker , maar ik zie de toekomst zonnig in en ga er van uit dat
de verdere contacten prettiger zullen verlopen.
Dank voor uw gedane moeite en wij zijn er erg blij mee.

Compliment van op 28 juni 2019 over Amslod

Jammer dat er eerste een klacht geplaatst moet worden voordat er actie wordt ondernomen. Na de klacht dus meteen telefonisch contact gehad en de klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Compliment van op 15 mei 2019 over Amslod

goed opgelost

Compliment van op 19 februari 2019 over Amslod

prima gedaan ! Bedankt.

Compliment van Jan Hack op 11 december 2018 over Amslod

Blij met deze oplossing.
Prima verlopen.

Compliment van op 26 september 2018 over Amslod

De uiteindelijke oplossing heeft tot onze tevredenheid gewerkt.
De telefonische aandacht die we mochten ontvangen, heeft er toe geleid
dat we ons wel gehoord voelden.
Wij hopen ook inderdaad dat het in de toekomst vloeiender gaat.

M.vr.gr. Fam. C. Bot

Compliment van op 26 september 2018 over Amslod

Heel goed geholpen door medewerker fietsned die al twee keer bij ons was voor probleem aan preston mx. Goede service en snel fouten hersteld.

Compliment van op 10 september 2018 over Amslod

Gelijk goed geholpen