Klachten over Amslod

58 klachten opgelost
1.9 /10
38 stemmen

snelbinders

Klacht van pwm lodder op 12 september 2022 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

al een paar keer gemeld dat mijn snelbinders van de Luton niet deugden en meegenomen zijn door Ik maak je fiets jongens. er zouden nieuwe gestuurd worden, dus waar blijven ze ??????? Adres: Kloosterlaan 132, 1861sh Bergen NH Lees meer

Reparatie

Klacht van Shyla80 op 09 september 2022 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Ik wacht nou meer dan een maand voor een reparatie. Ze zouden eindelijk dinsdag komen maar kreeg een mail dat het langer gaat duren vanwege een onderdeel!!!!. En kan ik nog 1 mnd langer wachten. Super slechte service!!! Ben juist naar hun... Lees meer

Mijn Klacht Ik ben ontevreden over de service van Amslod je verwacht dat je fiets vlug gemaakt maar ik kan nu al 4 weken niet fietsen vanaf 4 juni was mijn achterband stuk deze hebben ze gemaakt op 22-06-2002 maar daarna... Lees meer

Afhandeling probleem zadel.

Klacht van ACWa op 26 augustus 2022 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

5 april in een Amslod winkel een selle royal zadel gekocht voor 60 euro./ 5 juli 2022 zagen we, na weer lange tijd zadelpijn, dat het zadel aan de onderkant kapot was waardoor het doorzakte. Gemaild naar Amslod/ 9 juli 2022 bericht... Lees meer

Amslod onbetrouwbaar Al 2 jaar lang alleen maar reparaties met slechte service

Klacht van Jintiene op 15 augustus 2022 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

15-07-2020 Gekocht Amslod E-bike: € 2299,00 plus onderhoudscontract voor 3 jaar 149,90: totaal €2466,40. 3 jaar garantie 22-03-2021 eerste servicebeurt onderhoudsaanvraag April 2021:uitval tijdens fietstocht middenmoter vervangen 14-05-2021: uitval fiets tijdens fietstocht accuprobleem, direct melding gedaan Gebeld 14 mei ongeveer rond 9:30 uur verwijzend... Lees meer

Zeer slechte service en after sale

Klacht van jan jongman op 09 augustus 2022 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

bagagedrager van een Amslod Hamilton buis gebroken, doordat op het dunste deel een gat geboord is. Door veelvuldig gebruik breekt uiteindelijk de buis. Hier zijn al meerdere klachten over. Inmiddel een nieuwe bagagdrager met zwaardere contructie laten plaatsen door Amslod.... Lees meer

Compliment van Tk henk op 20 september 2022 over Amslod

Veel gezeur.maar nu de mail,s gelezen zijn,. denken zij anders netjes en een beleefdpersoon die mij te woord stond keurig.nette oplossing

Compliment van Viking55 op 21 mei 2021 over Amslod

Sportief dat Amslod wederom een nieuw display toestuurt. Hoop dat het condens probleem eindelijk opgelost is door de leverancier van deze.

Compliment van Danielle 01 op 07 december 2020 over Amslod

Om te beginnen heet ik geen Danielle maar Gerjan! Ik ben tevreden over de vlotte reacties.Aanstaande donderdag zal de servicemonteur een update aan de fiets doen ter plaatse. Ik hoop dat het helpt. Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vasstelling dat ik met een volle batterij slecht 44 km kan rijden.Wat vind u hier zelf van ?

Compliment van Cock Hoogeduin op 02 november 2020 over Amslod

Hoop dat ik niet teleur wordt gesteld.
Ik ben niet meer teleur gesteld

Compliment van R. den Outer op 10 september 2020 over Amslod

AMSLOD heeft inderdaad per e-mail gereageerd. Hierin delen zij mij mede dat zodra de nieuwe goedgekeurde accu binnen komt mijn fiets gerepareerd zal worden. Prima als het op deze manier opgelost kan worden.

Compliment van Ivo Hundertmark op 01 oktober 2020 over Amslod

De monteur is gekomen en heeft de service uitgevoerd zoals gewenst.

Compliment van Classen op 18 augustus 2020 over Amslod

Prima oplossing van Amslod. Zeer snel met mij contact gezocht.

Compliment van op 10 juli 2019 over Amslod

Gisteren heeft Amslod contact opgenomen en het was een goed gesprek. Over een week komt een monteur langs die mijn fiets helemaal nakijkt. Ze hebben mij aangeboden om de gemaakte kosten te vergoeden en de nieuw gekochte banden op de fiets te plaatsen. Over het verbeteren van de service zijn ze hard mee bezig.

Compliment van op 09 juli 2019 over Amslod

ja ze zijn er en we zijn er erg blij mee ,en dank voor de bloemen.
ik zie de aangeboden mail onterend de extra service beurt wel te gemoed.
De start liep niet lekker , maar ik zie de toekomst zonnig in en ga er van uit dat
de verdere contacten prettiger zullen verlopen.
Dank voor uw gedane moeite en wij zijn er erg blij mee.

Compliment van op 28 juni 2019 over Amslod

Jammer dat er eerste een klacht geplaatst moet worden voordat er actie wordt ondernomen. Na de klacht dus meteen telefonisch contact gehad en de klacht naar volle tevredenheid opgelost.

Compliment van op 15 mei 2019 over Amslod

goed opgelost

Compliment van op 19 februari 2019 over Amslod

prima gedaan ! Bedankt.

Compliment van Jan Hack op 11 december 2018 over Amslod

Blij met deze oplossing.
Prima verlopen.

Compliment van op 26 september 2018 over Amslod

De uiteindelijke oplossing heeft tot onze tevredenheid gewerkt.
De telefonische aandacht die we mochten ontvangen, heeft er toe geleid
dat we ons wel gehoord voelden.
Wij hopen ook inderdaad dat het in de toekomst vloeiender gaat.

M.vr.gr. Fam. C. Bot

Compliment van op 26 september 2018 over Amslod

Heel goed geholpen door medewerker fietsned die al twee keer bij ons was voor probleem aan preston mx. Goede service en snel fouten hersteld.

Compliment van op 10 september 2018 over Amslod

Gelijk goed geholpen