Klacht: Amersfoort-Nieuwland Internet, telefoon en televisie

op 25 november 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

KPN Alles-in-1
Sinds 24/11/2016 \’s morgens heb ik geen internet, telefoon of televisie.
De KPN-klantenservice-monteur heeft dezelfde dag geconstateerd, dat het niet aan het glasvezel-kastje of modem ligt, maar aan het signaal dat Reggefiber doorgeeft. Na 36 uur nog geen enkele actie van de kant van Reggefiber, maar dat zou liggen aan de \”ticket\” die bij KPN blijft hangen en nog niet bekend is bij Reggefiber.

Zodra het signaal van Reggefiber weer in orde is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 29 november 2016 om 12:45 geantwoord

Geachte heer Hoogstraaten,

Vrijdag 25 november heb ik gevraagd of u uw postcode en huisnummer wilt doorsturen. Aan de hand van deze gegevens had ik het een en ander voor u kunnen uitzoeken. Helaas hebben wij tot op heden geen reactie gekregen. Hierdoor ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht u toch nog problemen ondervinden dan kunt u een mail sturen, met uw postcode en huisnummer er in vermeldt, naar support@reggefiber.nl

Joanne Baan

Bericht van Reggefiber

4 dagen geleden - Geachte heer Hoogstraten, Mijn collega heeft u verzocht om adresgegevens, zodat wij wat voor u konden betekenen. Helaas hebben wij deze niet mogen ontvangen. Fijn om te lezen dat de storing inmiddels voor u is opgelost. Met vriendelijke groet, Mascha Joren

Heeft op 29 november 2016 om 17:15 geantwoord

Geachte
Nogmaals, ik heb geen vraag ontvangen omtrent adresgegevens ontvangen. Ik vind het inderdaad fijn dat e.e.a. is opgelost, maar dat zal het ook zijn voor de leveranciers Reggefiber en KPN.
J. Hoogstraaten

Alle klachten die gemeld zijn door Highstreets48