Klacht: Alweer geen krant

slecht geregeld op 31 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds enige weken gaat de bezorging erg slecht. En nu, net met het paasweekend, weer geen krant . . .

Gewenste Oplossing:

Ik ben benieuwd wat de telegraaf hier tegenover gaat stellen. Helaas lukt het me niet meer om de naam met kapitaal t te schrijven. behoorlijk gedaald in mijn achting . . .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 april 2018 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Stoutjesdijk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant sinds enige weken niet naar wens verloopt. U heeft afgelopen zaterdag helaas ook geen krant ontvangen.

Begrijpeljik dat dit vervelend voor u is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste kranten verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door

Klacht: Alweer geen krant

slecht geregeld op 31 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds enige weken gaat de bezorging erg slecht. En nu, net met het paasweekend, weer geen krant . . .

Gewenste Oplossing:

Ik ben benieuwd wat de telegraaf hier tegenover gaat stellen. Helaas lukt het me niet meer om de naam met kapitaal t te schrijven. behoorlijk gedaald in mijn achting . . .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 april 2018 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Stoutjesdijk,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant sinds enige weken niet naar wens verloopt. U heeft afgelopen zaterdag helaas ook geen krant ontvangen.

Begrijpeljik dat dit vervelend voor u is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste kranten verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door