Geboden Oplossing:
Geachte mijnheer, mevrouw Stoutjesdijk,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging van uw krant sinds enige weken niet naar wens verloopt. U heeft afgelopen zaterdag helaas ook geen krant ontvangen.
Begrijpeljik dat dit vervelend voor u is. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.
Wij hebben uw melding inmiddels doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.
Ter compensatie van de gemiste kranten hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met het aantal gemiste kranten verschoven, zodat u toch het aantal kranten ontvangt waarvoor u betaald heeft.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.
Met vriendelijke groeten,
AN-Webcare Team De Telegraaf