Klacht: ALTIJD te laat op zaterdag

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer van Altena,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft al weken de krant op zaterdag te laat te ontvangen.

Excuses voor dit ongemak.

U geeft ook aan al weken deze klachten door te geven. Ik ben erg benieuwd via welke weg u dit doet. Wij hebben namelijk maar 2 geregistreerde klachten staan dit jaar: 9 en 16 september 2017.

Aangezien u in korte tijd 2 klachten heeft doorgegeven gaan wij nu extra maatregelen treffen. Een extern persoon gaat bij het distributiecentrum langs om te onderzoeken waarom de bezorging zo laat is. Tevens hebben wij uw bezorgklachten doorgegeven aan de bezorgdienst. Wij gaan ervan uit dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Ik wens u een mooie nieuwe week toe.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door huub1000