Klacht: alternate schaalt operatie niet op aan de hand van drukte waardoor klanten de duppe zijn

op 10 juli 2017 over Alternate in de categorie Software

Vrijdag 23 Juni een pc samen gesteld in de winkel van Alterate
de toen gewenste onderdelen waren in tegenstelling tot wat de website vermelde niet op voorraad en uiteindelijk zijn er andere onderdelen mee genomen
bij het assembleren bleek dat waarschijnlijk de CPU DOA was en hier is melding van gemaakt met de wens de onderdelen die veranderd waren ( Moederbord en CPU ) om te wisselen voor de in eerste instantie uitgekozen onderdelen met bij betaling van de hogere kosten ( 6,90 )
hier op kwam de melding dat er een RMA gestart is op 27 juni en dat de onderdelen opgestuurd moesten worden
na dat dit was gedaan bleef het still…
3 juli heb ik de klanten service gemaild met de vraag hoe het er voor stond met het ticket aangezien ik nog geen meldingen van ontvangst van de onderdelen had gekregen tot dat moment
Hierop kwam de reactie dat ze er nog niet aan toegekomen waren door drukte
7 juli heb ik er nog eens achteraan gebeld en tot mijn verbazing was er nog steeds geen tijd om aan mijn probleem te besteden gevonden, nadat ik mijn frustratie hier over heb geuit werd mij nog mede gedeeld dat ik niet moest verwachten dat ik voor getrokken zou worden en dat als ik een klacht had dat ik deze naar de klachten mailbox kon sturen
Dit valt bij mij verkeerd.
Als jullie (Alternate) drukte ervaart op een afdeling waardoor het functioneren van deze afdeling afneemt dan moet er iets gebeuren, ervanuit gaande dat het personeel wat er nu zit goed zijn werk doet moet er dus personeel bij ( zoals in elk bedrijf wat graag een goede naam voor zichzelf neer zet ) en als dat om welke reden dan ook niet kan zorg er dan in ieder geval voor dat dit meteen bekend gemaakt word, niet wanneer klanten zelf om informatie vragen
En ga klanten er zeker niet van betichten dat ze voor getrokken willen worden!
Ik wil dat mijn ticket (RMA aanvraag) op een ordelijke manier binnen een schappelijke tijd afgehandeld word
Als ik de spullen bestel en via afterpay betaal is er voor mij ook niet de optie het betalen uit te stellen omdat ik nog zoveel dingen moet betalen dat ik er nu een niet aan toe kom
In dat geval zal ik er voor moeten zorgen dat IK mijn zaken op orde heb zo niet dan zal ik daar op verschillende manieren aan herinnerd worden
Bij deze zou ik Alternate graag op de zelfde spelregels willen wijzen

ik ben tevreden wanneer mijn RMA aanvraag binnen afzienbare tijd opgepakt en afgehandeld word
tevens denk ik dat een formeel excuus ( en dus niet een automatisch gegenereerd excuus uit naam van een klanten service medewerker die hier zelf waarschijnlijk ook niets aan kan veranderen ) nu ook op zijn plaats is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door novofine