Klacht: Alternate licht mij op met 2 kapotte moederborden van 185 euro per stuk

op 27 augustus 2016 over Alternate in de categorie Software

Alternate verkoopt mij achterelkaar 2 kapotte moederborden van 185 euro per stuk en wilt de moederborden niet ruilen omdat de 185 euro in hun broekzak nu zit.
Mijn computer crasht elke dag en geluid begint steeds te brommen waardoor ik dagelijks de drivers voor geluid moet installeren. Dit blijft een paar uur goed dan begint de herrie weer tijdens het surfen/ zappen van browsers. Alle drivers geïnstalleerd. Updates helpen niet. Moederbord is defect. 2 keer achter elkaar kapotte moederborden meegekregen twv 185 euro maar Alternate zwijgt, negeert herhaalt dat er garantie is en dat ik wekenlang zonder computer zit. Terwijl ik uit vertrouwen een goedwerkend produkt wil.. wil Alternate mij geen goedwerkend produkt geven voor de volle bedrag wat ik netjes betaald heb. Het enige wat ik wil is een goedwerkend produkt. Maar krijg een smerige jongen aan de lijn die een wedstrijd volhouden doet door alles te negeren en niet te willen ruilen. Ik heb meerdere malen deze klachten gemeld bij Alternate maar moest steeds de software installeren.. en wachten op updates. Ook Windows 10 meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Niets helpt. Ja 185 euro zit in zijn zak en hij wilt ook nog een schouderklopje van zijn collega dat hij heel goed bezig is om klanten af te houden met zijn psychologie! Geen ene bedrijf gedraagt op zo een manier. Ik zit met een 2e kapotte moederbord en kan mijn werk nu niet meer doen. Ik wil een goedwerkend produkt voor 185 euro. Ik heb 700 euro aan onderdelen gekocht. Alternate heeft de pc voor mij samengesteld. Alternate heeft 2x achterelkaar mijn vertrouwen geschaadt. Ik heb uit vertrouwen betaald en de produkten meegenomen. Dit is niet correct hoe Alternate mij heeft behandeld. Aan de telefoon wordt er een uur lang gezwegen door de jongeman. Hij zit met zijn collega een hard to get spelletje te spelen om mij ijskoud te belazeren.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alternate

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alternate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zwaarbedonderd