Klacht: Alsnog betalen

op 21 augustus 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hebben een veiling gewonnen voor 68 euro maar dat heeft mijn kleinere zusje gedaan. Er staat zelf bij de veiling dat er na 5 dagen de veiling niet meer telt, maar nu word er verteld dat we alsnog de hele bedrag moeten betalen!

Ik wil de 5 euro wel betalen maar niet de hele 68 euro + 5 euro

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw zusje een veiling heeft gewonnen die u niet wilt.

Het is echter wel zo dat u zelf verantwoordelijk bent voor uw eigen account, ook al is het bod geplaatst door uw zusje.

Wij raden u aan om uw account goed te beveiligen, want arrangementsveilingen kunnen wij namelijk niet annuleren. Er zit namelijk geen herroepingsrecht op arrangementsveilingen.

Uit coulance en met hoge uitzondering kunnen wij de veiling voor u annuleren. Hiermee komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Nxdh