Klacht: Als de Nationale ombudsman zich ook al niet meer aan de afspraak houdt?

Sohmea op 12 september 2021 over Nationale ombudsman in de categorie Overheid

8 augustus jl. een zaak over het CAK neergelegd bij de nationale ombudsman.
Een belangrijke zaak omdat we al jaren in gevecht zijn met het CAK. Het was allemaal net opgelost en begint het CAK weer van voor af aan met al die verkeerde, te hoge facturen sturen. Ik heb de ombudsman dus echt hard nodig want hoe vecht je anders terug tegen zo’n CAK. Je moet overal maanden wachten totdat iets in behandeling genomen wordt. De nationale ombudsman gaf aan binnen 3 weken contact te hebben opgenomen. En natuurlijk, ook zij houden zich al niet meer aan de afspraak. Ik heb het bij hun gemeld per mail en toen kreeg ik het “standaard bericht”:
“Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u ons een bericht gestuurd. Door een grote instroom van nieuwe zaken, hebben wij nog niet inhoudelijk gereageerd op uw bericht. Onze excuses daarvoor.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groeten,
Team Ombudsplein
Nationale ombudsman”

Hoe kan de nationale ombudsman nou zo diep zinken en dat terwijl ze een soort van voorbeeldfunctie heeft.
Nu kunnen we helemaal geen kant meer op.
Zo neemt niemand de ombudsman toch meer serieus?
Echt heel slecht.

Dat ze de zaak z.s.m. in behandeling nemen en er ook de tijd voor nemen om het te behandelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale ombudsman

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale ombudsman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sohmea