Klacht: Absurde eis betaal regelling

op 16 oktober 2017 over Almere Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Ik heb een deurwaarder aan mijn deur gehad van AF Gerechtdeurwaarde. Enige tijd geleden heb ik door omstandigheden twee weken onverzekerd rondgereden met 2 auto’s. Ik kon mijn achterstand bij de verzekering niet inlopen en hun hebben mij dus uitgeschreven met terugwerkende kracht. Het vinden van een nieuwe verzekering ging niet makkelijk en koste een hoop geld. En natuurlijk kreeg ik van t rdw 2 boetes. Ik had net een jaar verzekerings premie moeten betalen en dus andere vaste rekeningen niet kunnen betalen en kon dus zeker deze boetes niet voldoen. Uiteindelijk heb ik 1 van de 2 boetes weten te betalen, maar de andere niet en dus kwam hij bij AG Gerechtdeurwaarde terecht.
Nu probeer ik met hun een redelijke betaal afspraak te maken, maar ze stellen een absurde eis. Ik moet €300,- pm. Gaan betalen anders geen betaal regelling. Ik heb hun gevraagd om een lager bedrag en hun ook een inkomsten uitgave van mijn budget coats toegestuurd, maar ze blijven bij hun eis. Als ik dit moet betalen kunnen mijn kinderen niet eten.
Ik ben zeer bedroeft aangezien ik al elk dubbeltje 6x op de kant leg om zo snel mogelijk uit de schulden te komen.

Ik zou tevreden zijn met een betaal regelling die wel in mijn budget past.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Kessels