Klacht: Allianz niet in staat te helpen na gestolen handbagage

op 04 oktober 2017 over Allianz in de categorie Verzekering

Geachte heer/mevrouw,
Op 28-09-2017 heb ik via jullie website een schadeformulie ingevuld omdat ik op 28-09-2017 ben ontvreemd van mijn handbagage terwijl ik zittend aan het wachten was op mijn vlucht. Op het moment dat ik zag dat we konden instappen kwam ik erachter dat mijn rugzak was verdwenen dat op de tafel direct rechts van mij lag. Op dat moment had ik geen tijd meer om aangifte te doen van de ontvreemding en ben ik gaan instappen omdat ik anders mijn vlucht zou missen, ik ben wel snel langs de balie geweest op het vliegveld om te vragen of er een zwarte rugzak was gevonden. Op het vliegveld was er niet gevonden en ben ik ingestapt.
Op diezelfde dag heb ik via jullie website netjes mijn verhaal gedaan en alle informatie dat ik in mijn bezit had heb ik opgegeven. Op 03-10-2017 heb ik enkel een mail ontvangen met dat mijn claim is afgewezen omdat ik geen aangifte heb gedaan omdat ik ben ontvreemd van mijn hand bagage. Zoals ik eerder heb uitgelegd had ik geen tijd om nog opzoek te gaan naar een politie agent/politiebureau om mijn verhaal te kunnen doen, had ik dat wel gedaan kwam mijn vlucht en werk in gevaar.
Ik ben zelf vandaag 04-10-2017 contact met jullie gaan opzoeken om verder verhaal te halen, ik ben later op de dag terug gebeld en meneer heeft mijn verhaal aangehoord. Meneer verteld mij door normaal dat ik maar ‘pech’ heb en hij/jullie hier niets aan kunnen doen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik geen tijd had op dat moment om aangifte te doen.
Ten eerste wil ik u even aangeven dat ik het manier van afhandelen erg teleurstellend vind, op geen enkele wijze is er gevraagd bij het opgeven van de schade claim om een aangifte van de politie. Ook is er door u nooit contact opgezocht met mij om eens te vragen hoe de schade precies is ontstaan.
Mocht u/Allianz het toch besluiten om bij uw besluit te blijven heb ik geen ander manier om hierop in te gaan, ik heb mijn verhaal bij u gedaan op deze manier. Ik zal wel zeker mijn verhaal/ervaring delen op verschillende websites waar ik een review/ervaring met jullie kan achterlaten.
Ik heb altijd gedacht dat ik verzekerd was tegen diefstal ed door jullie, wat nu dus blijkt dat niet zo is. Ik hoor graag op korte termijn uw/jullie verhaal aan.
Ik hoor graag van u.
Bij voorbaat dank,
Emre Gulluoglu

Na afhandeling van mijn schade claim

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Emregulluoglu