Klacht: Alles was op

op 14 december 2019 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam binnen rond 7 uur, een normale etenstijd. Toen ik langs de bakken liep zag ik dat er in de soep pan op de bodem een vieze smurrie lag. Even verderop zag ik dat ook de salades op waren en de broodjes ook. Zelfs de smoothies waren op. Toen ik vroeg om een pompoen burger werd mij verteld dat dat nog kon. Toen heb ik betaald bij de kassa en ben ik gaan zitten. Toen de pieper afging, een kwartier later, ging ik kijken bij de burger. Maar de meneer achter de balie vertelde mij dat deze op was…. Na zoon lange tijd….
Ik ben totaal niet tevreden. Ik kreeg geen sorry of iets. Nu heb ik alsnog niets wat ik kan eten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met een excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Place over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 07 maart 2020 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nikaheijne