Klacht: Alles in scherven aangekomen

op 09 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben boos op Kiala, wat een prutsbedrijf! Afgelopen week voor het eerst iets verzonden met Kiala. Deugdelijk ingepakt, en werkelijk aan ALLE kanten in hoofdletters het woord BREEKBAAR!!! erop gezet. Na 5 dagen wachten blijkt het pakje compleet in scherven aangekomen te zijn bij de ontvanger.

Ga je lezen op hun website, dan staat er na behoorlijk wat zoeken in piepkleine letters op de website dat zij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor breekbare items! Waarom niet kamerbreed op de voorpagina gezet, zodat het ook gewoon te zien is VOORDAT je een pakket gaat verzenden? En waarom werd er geen acht geslagen op het overduidelijke feit dat het om een breekbaar item ging? Het pakje is gewoon aangepakt op het inname punt, ook hier is er niet op gewezen dat Kiala geen enkele verantwoordelijkheid neemt bij de verzending van breekbare spullen. Lomp, lomp en lomp, dat is de enige kwalificatie die je hieraan kunt geven. De verpakking helemaal platgedrukt, het lijkt wel of er mee gevoetbald is.

Ik heb al een bericht naar Kiala gestuurd om mijn beklag te doen, maar nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik heb eigenlijk geen woorden voor de gang van zaken. Een ding is zeker, voor mij NOOIT MEER Kiala, bah.

Een schadevergoeding van 50 euro. Een aanpassing op de homepagina van de website met duidelijke informatie dat zij geen enkele verantwoordelijkheid nemen bij de verzending van breekbare spullen. Een toezegging dat wanneer er toch een breekbaar item wordt verzonden, hiermee op een fatsoenlijke manier wordt omgegaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibi Jans