Klacht: Alles in 1 glasvezel na 1,5 maand nog niet geleverd!

op 27 juni 2017 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds de aanvraag van Telfort alles in 1 glasvezel abonnement half mei hebben wij nog steeds niks ontvangen qua installatiepakket/diensten. Meerdere malen gebeld en zelfs gechat en alle medewerkers beloven dat als we even geduld hebben het allemaal goed komt en alles wordt geleverd. Ondanks dat Telfort al hun afspraken niet nakomt en de fout volgens hun bij KPN ligt kunnen wij de bestelling niet meer annuleren omdat de 2 weken bedenktijd verstreken zijn! Dit is de omgekeerde wereld want als wij onze “betaal”afspraken niet zouden nakomen hebben zij wel het recht om hun diensten te annuleren (volgens de alg. voorw.).

Vanavond weer gebeld en nu blijkt dat iemand van Telfort op het contract een ingangsdatum van 2035 heeft opgegeven en dat daardoor nog niks is geleverd!! Er hebben al 5 medewerkers naar gekeken en de laatste ziet deze fout dus pas. Nu moeten we nog een week geduld hebben want het komt nu echt goed maar enige zekerheid of bevestiging/contact vanuit hun kant komt er niet, geen terugkoppeling niks. Als wij willen bellen kost dat per keer 0,50 cent. Klantvriendelijkheid, zekerheid en duidelijkheid is er niet bij Telfort en ons vertrouwen in Telfort is compleet weg. Maar tot op heden lukt het ons dus niet om te annuleren of überhaupt de diensten te krijgen.

M.a.w. wij zijn klaar met Telfort.

Als de bestelling/het abonnement geannuleerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KV328