Klacht: Alles in 1 Digitale tv, internet en bellen

op 29 januari 2014 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

3 jaar geleden contract genomen bij KPN alles in digitale tv, internet en bellen
Gelijk de eerste paar dagen al problemen met verbinding van de tv, internet en met de telefoon. contact gezocht met KPN, KPN heeft alles doorgemeten en kon geen duidelijk probleem of fout vinden in de lijn. KPN heeft toen een monteur langs gestuurd die de aansluiting kwam controleren. Ook de monteur kon geen duidelijke oorzaak vinden waar het aan lag. dit ging zo 2 jaar door steeds contact met KPN en een monteur die daarna langs kwam om bij mij thuis en in de aansluit kast metingen verrichte en keek waar het probleem nou eigenlijk zat. In die 2 jaar heeft KPN 1 keer de tv box omgewisseld omdat het misschien wel daar aan lag. Duidelijk uitgelegd aan de monteur dat het niet daar aan lag maar we moesten het maar proberen. Dit was niet de oplossing want de storingen bleven. KPN heeft daarna de modem omgewisseld omdat het misschien wel daar aan kon liggen. Dit was ook niet de oplossing want de ztoringen werden alleen maar erger. Momenteel moet ik elke dag mijn modem resetten omdat hij de wifi verbinding verbreekt en ook niet meer vanzelf weer verbind. Meerde mensen bij KPN gesproken die alleenmaal steeds weer een monteur aan stuurde om de situatie te bekijken. Nu mijn contract verlopen is, is het probleem boven water!! Het pakket is niet haalbaar op mijn adres omdat, de verbinding daarvoor te laag is. Dit is door meerde mensen bij KPN nu beaamt. Alleen een vergoeding voor de 2 jaar dat ik 80 euro per maand betaalde is niet meer dan 150 en een korting op mijn pakket die niet haalbaar is op mijn adres.

Ik vindt dat ik recht heb op een vergoeding die hoger is dan 150 euro omdat, ik 2 jaar lang netjes mijn rekening betaalde voor een pakket dat niet haalbaar is op mijn adres en waar ik dus niet gebruik van heb kunnen maken zoals bedoeld is en waar ik een overeenkomst voor heb getekend

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Silva15