Klacht: alles ging ongeveer fout van begin tot eind

op 07 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

WIj gingen om matrassen te koen naar IKEA Amsersfoort. Boven bestelden we al gauw de Hovag matrassen met 2 losse dekmatrasjes en moltons. Beneden bij ophalen zagen we dat de medewerker niet twee dekmatrasjes had opgeschreven maar 1 twee persoons Ik moest dus tegen de stroom in terug om dat te laten verbeteren Bij de kassa sloeg de kassiere twee keer de zelfde matras aan maar bij uitleveren klopte het niet de matrassen waren verschillend van zwaarte Dus bij kassa weer omzetten. Bij de afspraak de amtrassen te brengen kwamen er etra kosten bij om de oude op tehalen dat was ons n eerste instantie niet geegd Het bezorgen van de matrassen was nog een groter probleem Ik was thuis geweest op de afgesproken dagdeel die gemeld was maar niet anderhalf uur daarvoor! vanwege artsbezoek. Ze lieten niets achter en namen de oude in plastic verpakte matrassen ook niet mee ondanks mijn briefje die ik op de deur gelakt had. Nog steeds zijn e oude niet opgehaald ondanks dat dusselorp beloofde dat bij levering van de nieuwe matrassen te doen Enfin Drie dagen later Vandaa, zouden ze dan wel komen Weer de matrassen naar buiten zeulen maar wat schetst….vandaag weeer niet!! Dat is vervelend. Na ons allereerste telfoontje naar IKEA kregen wij heel vriendelijk maaltijdbonnen Dat is fijn.

Ik zou het fijn vinden als uw transporteur op tijd komt en de matrassen meeneemt!!!! Verder is enige zorgvuldiheid in de winkel ook prettig. Dank en succes verder met de mooie opzet van IKEA.Dorien Plaat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dorien plaat