Klacht: Allerlei

op 28 mei 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Poiesz Hoogkerk het is een hele slechte service punt 1 : dingen die je koopt zijn meestal overtijd
Punt 2: Poiesz gaat zogenaamd om 8.00 uur open niks van is waar ze zijn meestal open op 8.05 dan nog alles op plaats zetten voor dat je geholpen wordt kost je weer 4 minuten
Punt 3 Service balie is heel onvriendelijk en ze willen niet voor je zoeken of kijken als het iets op is
Punt 4:Meeste kassa’s gaan 10 minuten gesprek met mensen die ze kennen.
Punt 5 ze laten je gerust wachten en als je zegt kassa erbij zeggen ze we weten beter.
Punt 5 :Grove taal gebruik waar de klanten bij staan
Maar wat mij het ergste irriteert is als je wat zegt dan zeggen ze nee hoor een kleine vb van vandaag ik ging erheen kaasbolletjes waren niet afgebakken zeg ik tegen de jonge meid is niet afgebakken ipv dat ze kijkt zegt ze:Nee hoor kan niet want ze moeten aantal minuten in oven en als dat klaar is halen we ze eruit oke geen probleem maar dan zeg ik kijk voel zegt ze ooh jaa maar dan laat ze het nog steeds erin zitten.Ik heb zelfs een keer chocolade gekocht die over tijd was .Wereldgerechten die over tijd is gedroogde fruiten overtijd is dat is niet normaal als het nog een keer gebeurd schakel ik keuringsdienst in met foto met bon .De bedrijfsleider daar wil ik niet eens mijn mond open trekken.Mensen durven niet langs tegaan bij winkel omdat hangjongeren met scooters daar rond hangen diverse keren gezegd maar bedrijfsleider of leidster doet er niks aan .

Optijd open gaan, ook de kassa's, alles op tijd en datum gecontroleerd word, dat de medewerkers geen betweters zijn maar op zn minst naar het product kijken, snellere kassa's bij, grove taal gebruik van medewerkers aanpassen, s'ochtends niet eerst 10 minuten met familie/vrienden staan praten terwijl andere klanten wachten, bedrijfsleider ook als bedrijfsleider gedragen en niet de vaste klant als crimineel aanzien, wat aan de hangjongeren doen en snellere afhandeling bij de servicebalie

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.G