Klacht: Allergische reactie op deze tandpasta?

op 27 december 2017 over Oral B in de categorie Mondverzorging

Ben onlangs met mijn dochter naar de huisarts gegaan omdat ze klachten had onder haar tong. Pijnlijke plekken, witte utslag, als ze het weghaalde vurig rode plekken. Nu heb ik sinds kort ook klachten die daar heel erg op lijken. Ik dacht aan een aft. Hele dikke onderlip, prikt, doet pijn, vervelt etc. Eerst dachten we aan thee…Maar we gebruiken sinds een aantal weken allebei oral b repare tandpasta. Gekregen van mijn tandarts. Mijn dochter zei meteen al dat die tandpasta prikte…ik heb nu net onze oude vertrouwde tandpasta in huis gehaald en ik ga kijken of deze klachten dan overgaan.
Ik lees over klachten die geplaatst zijn in 2006, is er dan nooit iets mee gedaan?

Dit in de bijsluiter zetten. Ik weet niet precies welk stofje het is, maar google even en we zijn lang niet de enige!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oral B

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oral B nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gekookte Wortel