Klacht: Alleen maar rekeningen

op 21 december 2012 over Lecturama in de categorie Magazines

Ik heb 2 cursussen besteld: 1) Digitale Fotografie en 2) Webdesign ’10. Ik krijg steeds rekeningen opgestuurd en heb hiervoor maar 2 zendingen ontvangen. Dus ik krijg steeds rekeningen met telkens administratiekosten erbij en krijg er niets voor in de plaats. Voor u info betalingsherinnering 650271573. Mijn gegevens : Weymans Rita Kerklei 28 B-2960 Sint-Job-in-‘t-Goor

Of tewel stuurd u de mij verschuldigde paketten toe, of betaal de door mij betaalde bedragen terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 27 december 2012 om 16:51 geantwoord

Geachte heer Weymans,

U heeft van Webdesign en Digitale fotografie elke een vervolgzending ontvangen.
deze zending bestaat uit elk 10 termijnen van € 14,95 + € 6,95 verzendkosten, van de serie webdesign heeft u van de 10 termijnen reeds 4 betaald, dit betekend dat er nog 6 termijnen van € 14,95 betaald moeten worden.
Van de serie Digitale Fotografie heeft u van de 10 termijnen reeds 3 betaald, dit houd in dat er nog 7 termijnen van € 14,95 betaald moeten worden.
Deze pakketten zijn voor 5 maanden u heeft dan ook na ontvangst 5 maanden de tijd om deze termijnen te voldoen.
Wij gaan er van uit dat wij u voldoende hebben geïnformeerd.

D. van Egmond
Lecturama

Alle klachten die gemeld zijn door kolekeyakuza