Klacht: alleen dineren

op 07 oktober 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Goedemorgen,

Afgelopen week wilde ik mijn mij ouders, 77 en 81 jaar even onderweg wat eten bij van der Valk Harderwijk. Bij de receptie gevraagd waar we plaats konden nemen om een klein hapje bv een uitsmijter of een broodje te eten. We werden verwezen naar de bar of de kleine zaal. Na dat we drinken hadden besteld,kregen we de dinerkaart. Op de vraag of er nog een ander kaart was omdat we niet wilden dineren kregen we als antwoord dat het 17.15 was en dat het niet mogelijk was om van de kleine kaart te kiezen na 17.00. We vonden dit erg vervelend, zeker omdat ik het bij de receptie heb aangegeven. We hebben ons drinken opgedronken en zijn zonder iets gegeten te hebben verder gegaan. Mijn ouders waren erg teleurgesteld en konden niet begrijpen dat er bij zo’n groot restaurant geen mogelijkheid is om een paar gebakken eieren met een broodje te serveren. Een gemiste kans dus, erg jammer.

Evelien van den Hardenberg

Wij zouden het erg fijn vinden dat een volgende keer, als die komt, de moeite wordt genomen om de klant tevreden weg te laten gaan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evelien van den Hardenberg