Klacht: Alle kosten voldaan.

op 28 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal nu voor 2 providers, vast thuis, terwijl het wel is doorgegeven dat ik overstapte naar YouFone. Bel je ze zijn niet bereikbaar, nu moet ik daar ook nog 15 euro aanmaningskosten betalen. Ik kreeg een eindafrekening dat alles is betaald Ik wil die directeur weleens spreken, die CEO.

Gewenste Oplossing:

Die 15 euro die ik moet bijbetalen kloppen ga bedelen bij iemand ander. . Ik heb aan mijn betalingsverplichting voldaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Reactie van de melder van de klacht Maria321

4 maanden geleden - Ik zal al die bedrijven waarin ik heb afscheid genomen, ik ben over T-Mobile Thuis altijd uiterst tevreden geweest, maar nu krijg ik ineens aanmaningskosten van 15 euro; ik zit al 2 of 3 maanden bij YouFone nou die Iedereen zit mij dubbele facturen te sturen. Ik ben overgestapt naar YouFone, waar het veel duurder uitpakte dan 23 euro de eerste maand, want het werd bijna 78 euro. Nooit problemen gehad, maar is iedereen zo baan om zijn of haar baantje kwijt te raken? Dit is oplichting. We zien elkaar wel bij de rechtbank of jullie trekken het in!

Reactie van de melder van de klacht Maria321

3 maanden geleden - Hierboven is geen bericht van T-mobile thuis, maar van mijzelf. Ik heb alles voldaan. Stond een duimpje omhoog. Er stond 15 euro aan aanmaningskosten, waarvan dan T-mobile is? Ik had alles betaald. In die tijd van dat coronavirus kamp ik steeds of ik iets niet betaald heb. Jullie plukken mij helemaal kaal. Ik heb nooit betalingsachterstanden, maar als iedereen valse rekeningen stuurt??? Niemand kan de laatste maanden nog aan zijn verplichtingen voldoen en dan bedoel ik die bedrijven. Jullie zijn allemaal graaiers geworden doordat coronavirus. Jullie zijn niet eens bereikbaar, net zoals veel andere bedrijven. Dit wordt ook zo meteen weer een rechtsgang. Ik ben al vanaf 6 maart overgestapt op YouFone. Die hebben nu uiteindelijk wel voldaan om een nieuwe tv-decoder op te sturen. Ik heb het ding nog niet aangesloten, want ik heb het idee dat het ding het weer niet gaat doen. Ze hadden er ook breekbaar op moeten zetten en dat er voorzichtig mee om moet worden gegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321