Klacht: Alle bestanden zijn gewist na repartie.

op 04 september 2018 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Laptop teruggebracht omdat deze niet meer op laadde. Het contact binnen was verschoven waardoor de stekker er niet meer goed in kon. Door medion wordt gemeldt dat dit door druk van buitenaf is ontstaan waardoor de reparatie niet onder de garantie valt. Hoe dan? Altijd is dezelfde oplader met bijbehorende stekker gebruikt die gewoon op het bureau lag. ik vind dit een hele gemakkelijke. Er is een foto bijgeleverd dat het onderdeel van binnen is verschoven. Dat is toch geen bewijslast. ik wijt het eerder aan slechte kwaliteit. Toch maar akkoord gegaan (onder protest) omdat mijn dochter de laptop nodig heeft. We krijgen hem terug en alles is gewist? Hiervan zijn we niet op de hoogte gesteld wat ik vooraf wel heb aangegeven bij de media markt. Maar waarom harde schijf wissen als alleen het oplaadpunt wordt vervangen. Mijn dochter mist nu belangrijke documenten voor haar school.

Dat komt niet meer goed. Bestanden zijn weg. Maar ik wil mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

3 maanden geleden - Beste heer Wienk, Onder uw postcode en huisnummer kunnen wij geen reparatie terug vinden. Wij willen u vragen contact op te nemen met Medion om dit verder op te pakken. Deze kunnen u doorverbinden met de klachtenafdeling of een melding voor u aanmaken zodat u terug gebeld wordt. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht RaymondWienk

3 maanden geleden - Vreemd. Ik heb het hier toch echt op papier. Medion in goes?

Bericht van Medion

3 maanden geleden - Beste heer Wienk, Medion zit niet gevestigd in Goes. Uw postcode en huisnummer zijn niet bekend in ons systeem. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht RaymondWienk

3 maanden geleden - Het is de firma zes goes uit goes die blijkbaar de reparatie heeft uitgevoerd ovv medion.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door RaymondWienk