Klacht: Onregelmatige aanmaning

Okasha op 09 januari 2020 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Via Facebook gereageerd op masker tegen meeeters. Die bedroegen 8 euro. Na invullen van gegevens en overige info, heb ik de bestelling niet bevestigd. Toch heb ik de bestelling gehad en geretourneerd. Heeft mij ook €8,50 gekost.Toch krijg ik een factuur van € 119,60 nadat ik mailtjes heb gestuurd dat ik geen bevestiging van mij bestelling geb gedaan. Het betreft een aanmaning terwijl ik hiervoor geen enkel nota toegestuurd heb gekregen.

Ik ben tevreden als de aanmaning wordt ingetrokken, en mijn gemaakte kosten van € 8,50 wordt vergoed.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aliaz Cooperation SIA over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 22 januari 2020 om 13:31 geantwoord

Beste Hafida,

Bedankt voor het melden van de klacht.

Er is destijds akkoord gegaan met een aanbod van 30x Blackhead Killer maskers met betaling na ontvangst als betaaloptie.

Aangezien u de bestelling heeft terug gestuurd en een bewijs heeft nagestuurd, zullen we de factuur in zijn totaliteit sluiten.

Mocht u verdere vragen hebben, dan kunt u een email sturen naar [email protected]

Aliaz Klantenondersteuning

Okasha

Heeft op 22 januari 2020 om 14:07 geantwoord

Alles is mooi en wel afgesloten, maar heb ook nog kosten gemaakt voor retourneren.. gaat zie ik dat op mijn rekening verschijnen.. zie klacht.
Rek nr.. NL71 ABNA 0419231633

Alle klachten die gemeld zijn door Okasha