Klacht: Algemene klacht Tele2

op 24 januari 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben sinds februari 2010 klant van Tele2. Heb sinds het begin al meerdere problemen met Tele2. Ten eerste bij de aansluiting. Ze hadden een aansluiting op een adres elders in mijn woonplaats. Hier is vele malen over gebeld. Uiteindelijk is dit opgelost na 1,5 maand (!). Hierna in April 2011 had ik gevraagd om Film1 toe te voegen aan mijn pakket. Prima. Wilt u ook overgaan van 20 naar 50 mb/s-internetsnelheid. Prima. Kost u bijna niets extra’s. In juli kwam een medewerker erachter dat dit helemaal niet mogelijk was op mijn adres. Teruggedraaid. Echter zou ik nog geld terugkrijgen. Dit is beloofd echter nooit verrekend. Meerdere telefoontjes later willen ze mij laten betalen voor de wijziging van 50 mb/s naar 20 mb/s. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Nu is het zo dat ik nog een hoop geld tegoed heb van Tele2 maar willen ze dat ik eerst nog enkele maandpremies en wijzingskosten ga betalen ondanks dat ze zelf zien dat ik nog geld terugkrijg. Ik weet niet meer wat te doen. Het niveau van de gemiddelde werknemer van Tele2-klantenservice is bedroevend. Echter op de afdeling technische assistentie ben ik altijd goed geholpen maar die kunnen mij hier niet mee helpen want gaan niet over administratie. En dan heb ik het nog niet over de telefoonkosten.

Een duidelijk verhaal vanuit Tele2 met een verrekening van de kosten (dat mij al is beloofd in Juli 2011). Mochten ze dat niet kunnen dan wens ik andere oplossing. Ik hoef verder niet persé weg want de diensten zijn opzich verder prima zolang er niet hoeft te worden gebeld. Ik ga in ieder geval niets meer wijzigen aan mijn pakket. Als het meer word gaat het prima maar als iets moet worden teruggedraaid beginnen de problemen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 januari 2012 om 11:52 geantwoord

Volgens onze gegevens is er in september 2011 voor het laatst contact opgenomen met de klantenservice i.v.m. de facturatie. Indien de klant nog vragen heeft over de facturen dan kan de klant terecht bij de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Alle klachten die gemeld zijn door jamesmoerkerken